Vastauspalvelu

Toimistoajan ulkopuolella yritysnumeroosi vastaa valintasi mukaan joko puhelinkeskuksemme, automaattinen puhelinvastaaja tai asiakas voidaan ohjata interaktiiviseen puhelinpalveluun.
Valitse yrityksellesi oma numero rekisteröitymisen yhteydessä. Asiakkaasi soittaessa yritysnumeroosi PhoneMasters vastaa puhelimeen yrityksesi nimellä ja sovitulla tervehdyksellä. Puhelu yhdistetään sinulle tai muulle yrityksesi toimihenkilölle. Jos henkilö ei ole tavoitettavissa, puhelunvälittäjä kirjoittaa ylös soittopyynnön tai viestin ja lähettää sen edelleen kohdehenkilölle tai -henkilöille.
Sinä ja muut yrityksesi toimihenkilöt hallitsevat tavoitettavuuttaan yksinkertaisesti joko soittamalla puhelinkeskukseemme tai käyttämällä älypuhelinsovellusta. Järjestelmämme ylläpitää tietoa siitä milloin olette poissa ja milloin taas uudelleen tavoitettavissa. Saapuneet viestit saat joko matkapuhelinviesteinä, soittamalla automaattiseen puhelinpalveluun tai älypuhelinsovelluksellamme.
Voit järjestää puhelinkonferenssin joko yrityksesi sisäisenä tai asiakkaittesi kanssa ilman lisämaksua. Tilatessasi konferenssiaikaa annamme sinulle puhelinnumeron ja tunnusluvun, jolla osallistujat pääsevät puhelinkonferenssiin. Yhdessä konferenssipuhelussa voi olla jopa parikymmentä osanottajaa.
Vastauspalveluun sisältyy monipuolisia toimintoja peruspalvelun lisäksi:
- Puheluihin vastaaminen yrityksen nimellä
- Yksi tai useampi yrityksen oma puhelinnumero
- Puhelun välittäminen edelleen (mpm tai ppm veloitetaan erikseen)
- Puheposti
- Tavoitettavuuden hallinta joko soittamalla tai älypuhelinsovelluksella (Android, iPhone/iPad, Windows Mobile)
- Interaktiivisen puhevalikko (IVR)
- Puhelinkonferenssi